Klacht: Afstuderen wederom onmogelijk gemaakt door de LOI

op 29 september 2016 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Geachte heer/ mevrouw,

En daar zijn we weer. Mijn cursistennummer is 101215525.
Ik heb 6-9 te horen gekregen dat ik deel mag nemen aan mijn afstudeerzitting. Ik heb 7-9 alle documenten opgestuurd en vervolgens 12-9 gebeld om te vragen of alles in goede orde was ontvangen. Dit was zo en ik zou met ongeveer 2 weken een datum doorgestuurd krijgen. Nu heb ik afgelopen maandag gebeld omdat toen de termijn van 2 weken voorbij was. Gesproken met Michella en zij heeft een en ander nagevraagd bij het examenbureau aangezien in het systeem stond dat ze alles pas 23-9 ontvangen hadden. Ze kwam terug met de mededeling dat die datum inderdaad niet klopte, ze hadden de mededeling gewoon te laat ingegeven. Ze zaten alleen nog te wachten op de reactie van de 2e examinator en die had tot 26-9 de tijd dus ik zou uiterlijk 27-9 reactie ontvangen. Nu bel ik vanochtend met Sarah omdat ik nog steeds niets gehoord heb en nu wordt ineens verteld dat er pas 23-9 een e-mail is gestuurd naar de examinatoren en dat er geen termijn staat voor hun reactie. Sarah weigerde dan ook een datum te noemen waarop ik reactie zou krijgen. Want ja, stel je eens voor een wereld waarin mensen hun afspraken nakomen, dat zou wel heel vreemd zijn natuurlijk. In de brief van de afstudeerzitting staat dat ik alles zo spoedig mogelijk op moet sturen, dit doe ik, en dan nemen jullie gewoon 2 weken de tijd om eens een keer een e-mail te sturen naar de examinatoren? Studenten worden continu gehouden aan bepaalde data met alle gevolgen van dien en jullie doen maar wat, het flexibel studeren uit jullie reclame geld blijkbaar alleen voor jullie en niet voor de student? In de brief kon ik kiezen uit afstuderen in september of oktober. Ik heb september aangegeven, maar dat gaan we nu natuurlijk niet meer redden aangezien het nu 29 september is, terwijl ik 7 september alles aan jullie heb opgestuurd. Zal leuk staan op mijn cv, dat ik 7 jaar over een 3-jarige studie heb gedaan, chapeau LOI! Jullie kunnen je niet voorstellen dat mensen ook nog een leven buiten de LOI om hebben of iets? En dan heb ik het niet eens over het feit dat ik dus wederom gewoon voorgelogen wordt. Ik zit momenteel door dit langdurige traject, wat allemaal te wijten is aan de LOI en hun docenten, helemaal niet meer in mijn scriptie die ik straks moet gaan verdedigen. En daarnaast wil ik ook mijn vakantie gaan plannen maar dat gaat op deze manier natuurlijk niet. Ik zit bovendien niet te wachten op weer een antwoordmail waarin staat dat jullie binnen 5 dagen gaan reageren om vervolgens weer een mail te krijgen dat het jullie helaas niet gelukt is en dat jullie het zo snel mogelijk proberen, want daar ben ik echt klaar mee. Ik zou het erg op prijs stellen als jullie wel gewoon eens voor 1 keer (in de totale helse 7 jaar dat ik nu bij jullie zit) je afspraken nakomen!

Diana Luijben

Als ik op zeer zeer zeer korte termijn mijn afstudeerdatum door krijg!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

Bericht van LOI

2 maanden geleden - Beste Diana, Ik heb je vanmorgen ene e-mail gestuurd hierover. Allereerst onze welgemeende excuses dat je nog geen reactie hebt ontvangen over de datum van je afstudeerzitting. Ik weet dat je hier totaal geen boodschap aan hebt en begrijp dat je graag verder wilt en de opleiding wilt afsluiten en afronden met goed gevolg. Ik heb vanmorgen een verzoek gestuurd naar ons examenbureau om zo spoedig een datum vast te zetten voor de afstudeerzitting en je hierover dan direct te informeren. We zullen het voor je in de gaten houden en de betreffende afdeling hier dagelijks op attenderen. Met vriendelijke groet, Patricia Namens LOI Webcare

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 05 oktober 2016 om 17:14 geantwoord

Beste Diana,

Voor zover ik heb begrepen is de datum voor de afstudeerzitting vastgezet en ben je hierover geïnformeerd per e-mail.

Je vraag over het gebruik van audio visuele middelen zal ik morgen per e-mail beantwoorden.

Ik wens je alvast heel veel succes met de afstudeerzitting.

Patricia
Namens LOI Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door daantjuhhhh