Klacht: Afstand

op 22 maart 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

Vandaag was ik in de Lidl in Hendrik Ido ambacht op de schoof!

Bij de kassa was het schouder aan schouder en de medewerkers rug aan rug! Ook al hield je 1,5 meter afstand naast je was dit onmogelijk!

Niet alle kassa’s waren open en ze konden makkelijk een kassa om en om ipv achter elkaar en rest geen 1 open!

Ik voelde mij benauwd en waren erg veel ouderen in de winkel!

Toen ik de winkel manager zag, vroeg ik meneer waarom wordt hier geen 1,5 meter in acht genomen bij de kassa’s! Wat meneer asociaal kon zeggen terwijl hij al lopend het nog even naar mij toe schreeuwde! Ik citeer ; ik ga deze discussie met jouw niet aan en ja het is hier druk mensen die hamsteren! En weg was hij!
Rond om asociaal niet meelevend met zijn medewerkers en of klanten

De kassa medewerkers hadden een scherm voor zich van denk 50×50 cm.

Doe hier wat aan! Dit was voor mij iig de laatste keer dat ik naar de Lidl ga bij de schoof in ambacht!

Bedrijfsleiders zoals deze moeten helemaal niet werken in een winkel! Onbeschoft en egoïstisch!

Mvg
Verhoeff
(32 jaar)

Dat niet alle kassa’s naast elkaar open zijn waardoor er 1,5 meter afstand gehouden kan worden en de strepen heel duidelijk zichtbaar zijn op de grond!

En ouderen (wonen veel bejaarde daar) voor laten gaan of aparte kassa.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 22 maart 2020 om 14:22 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door K.verhoeff