Klacht: Afspraken niet nakomen

op 28 augustus 2017 over Deals4sale.nl in de categorie Deal-Sites

Mijn ervaring met 24 dealstore!!
Op 30 juni twee shirts besteld en betaald,bij 24 dealstore
Op maandag 10-7 telefonische contact op genomen waar de shirts bleven
Na mijn contact Kreeg ik nog dezelfde middag het onderstaande mail terug van de medewerkster.
In het magazijn heb ik gehoord dat uw bestelling in de verwerking stond voor verzending en ook aangemeld is, maar toen bleek dat er een verkeerde maat van de polo van Kreole geleverd was door de leverancier, waardoor het niet aan u verzonden kon worden. Maar u had al wel een melding gekregen. Onze excuses hiervoor. Uw bestelling wordt deze week verzonden in ieder geval. In het magazijn zijn ze druk bezig met de verzending.
Weer een week later toch maar eens gebeld of de shirts daadwerkelijk onderweg waren. Nee dus. Telefonische heb ik toen afgesproken met de medewerkster dat ik mijn betaalde bedrag terug wilde. Dit omdat we op vakantie gingen en ik deze shirts voor de vakantie besteld had.
Inmiddels ben ik 3 telefoontjes verder, met de vraag waarom mijn geld nog niet is terug geboekt kreeg ik onderstaande mail toegestuurd.
Ik heb u net aan de telefoon gesproken over uw bestelling.
Deze is inderdaad bij de administratie neergelegd voor u, voor een terugbetaling.
Bij navraag is mij verteld dat het in de aankomende week in orde gemaakt zal worden voor u.
Hoop dat dit zo voldoende is voor u, anders hoor ik het graag van u.
Het is nu inmiddels 26 augustus.
en nog steeds mijn geld niet op mijn rekening.
U begrijpt denk ik wel dat ik geen vertrouwen heb: bij deze 24 dealstore.

Als ik mijn geld terug heb.

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Deals4sale.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Maria Fokkens