Klacht: Afspraken niet nakomen

op 02 juli 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nog nooit met zo een slecht communicerend bedrijf gesproken. Vandaag zou de bestelde tv geleverd worden. Krijg een sms met de kennisgeving dat deze vandaag tussen 8 en 22 uur bezorgd zal worden. Kijk ik vervolgens via de track en trace of er meer bekend is over de aflevertijd. Zie ik daar dat er door een sorteerfout vandaag niet geleverd zal worden.

Vervolgens word je, als je belt, 20 minuten (terwijl er aangegeven wordt dat de wachttijd 3 minuten is) in de wacht gezet! Als je dan eindelijk iemand aan de lijn krijgt ligt de schuld bij iedereen, behalve bij dynalogic. Er wordt ook totaal niet oplossingsgericht gedacht. Je moet maar afwachten wanneer het probleem verholpen wordt en het pakket alsnog geleverd wordt. Dit is voor mij, na het lezen van alle klachten, de aller aller allerlaatste keer dat ik iets online bestel wat door dit bedrijf geleverd wordt!

Alsnog geen oplossing, geen informatie en nogsteeds geen tv. Mediamarkt, misschien wordt het eens tijd om \”jullie bezorgdiensten\” aan te gaan passen?

Gewenste Oplossing:

duidelijke communicatie, dat de bezorging zsm bezorgd gaat worden zoals beloofd word (24 uur dienst). En de verzendoptie aanpassen dat ze 24 uur niet kunnen waarmaken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Dynalogic

1 jaar geleden - Geachte heer Eekels, Ik kan me heel goed voorstellen dat het niet prettig is dat u heeft moeten wachten op de bezorgers en dat deze uiteindelijk niet zijn geweest. Uw TV is voor de afspraak op 2-7-2016, op een verkeerde locatie terecht gekomen, waardoor de koerier het niet heeft kunnen leveren. Het is uiteraard niet de bedoeling dat u niet naar behoren te woord bent gestaan of zomaar in de wacht gezet wordt. Ik heb uw verhaal dan ook doorgezet naar de leidinggevende zodat dit kan worden uitgezocht en de desbetreffende persoon hierop aangesproken kan worden. Ik zie dat de sorteerfout gelukkig diezelfde dag nog is opgelost en u uw TV heeft mogen ontvangen op 4-7-2016. Nogmaals onze excuses voor de vertraging en het ongemak. We wensen u veel plezier met het nieuwe apparaat en een prettige dag! Met vriendelijke groeten, Kira Dynalogic WeCare

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 14 juli 2016 om 09:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Eekels,

Ik kan me heel goed voorstellen dat het niet prettig is dat u heeft moeten wachten op de bezorgers en dat deze uiteindelijk niet zijn geweest. Uw TV is voor de afspraak op 2-7-2016, op een verkeerde locatie terecht gekomen, waardoor de koerier het niet heeft kunnen leveren.

Het is uiteraard niet de bedoeling dat u niet naar behoren te woord bent gestaan of zomaar in de wacht gezet wordt. Ik heb uw verhaal dan ook doorgezet naar de leidinggevende zodat dit kan worden uitgezocht en de desbetreffende persoon hierop aangesproken kan worden.

Ik zie dat de sorteerfout gelukkig diezelfde dag nog is opgelost en u uw TV heeft mogen ontvangen op 4-7-2016.

Nogmaals onze excuses voor de vertraging en het ongemak. We wensen u veel plezier met het nieuwe apparaat en een prettige dag!

Met vriendelijke groeten,
Kira
Dynalogic WeCare

Alle klachten die gemeld zijn door Bjorn19901