Klacht: Afspraken niet na komen

op 15 oktober 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

2 bedden en 4 stoelen besteld bij Leen Bakker. Deze zouden maandag 12 oktober geleverd worden was er afgesproken, dit was ongeveer 6 weken na besteldatum. Een paar dagen voor de 12e een telefoontje van Leen Bakker dat de bestelling op woensdag 14 oktober geleverd zou worden. Hier is akkoord mee gegaan.

Nu kreeg ik zondag opeens een sms dat de levering op maandag 12 oktober zou zijn. Op maandag kreeg ik alleen de 4 stoelen binnen. Hiervoor ben ik speciaal thuis gebleven. Op woensdag 14 oktober is 1 bed afgeleverd en wanneer de 2e bed geleverd gaat worden is niet bekend. Hier wordt verder niks over gecommuniceerd.

Vervolgens telefonisch contact gehad met Leen Bakker wanneer ik de 2e bed binnenkrijg, maar dit weten ze niet. Het enige wat ik krijg te horen is dat ik zelf akkoord ben gegaan met de gewijzigde leverdatum van woensdag 14 oktober. In plaats van dat ik een normaal antwoord krijg wordt mij verweten dat ik zelf akkoord ben gegaan. Welke keus had ik dan? na 6 weken gewacht te hebben om vervolgens te zeggen dat ik dat bed niet meer hoef?

Het probleem nu is dat ik niet weet wanneer mijn 2e bed binnenkomt en het feit dat de afspraak was om alles op woensdag 14 oktober binnen te krijgen. Ik heb zelf andere verplichtingen dan om 3 dagen thuis te blijven omdat een bestelling in 3x wordt geleverd terwijl dit niet de afspraak was.

Een korting van 20% op het totale factuurbedrag ter compensatie van het feit dat ik 3x thuis moet zijn, omdat de bestelling niet in 1x wordt afgeleverd.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door UmitTurkeli