Mijn Klacht:
op 09-09 is er een bezorger aan de deur geweest maar ik was niet thuis dus een gemist kaartje met code in de bus. Hierop stond dat u 10-9 tussen 11 en 15u weer langs zou komen. Ik zou weer niet thuis zijn dus heb ik geprobeerd de code te gebruiken, maar deze werkte niet Helaas!!!Er is geen resultaat voor deze bezorgcode. Controleer de code en probeer het opnieuw. Indien je deze melding blijft ontvangen wacht dan op het eerstvolgende aflevermoment. Dus trof ik op 10-9 weer een gemist kaartje aan met een nieuwe code. Op dit kaartje stond dat u op 11-9 tussen 18 en 21u langs zou komen, prima dacht ik dan ga ik niet sporten en blijf ik thuis om het pakket in ontvangst te kunnen nemen. Niemand geweest!! Dus om 21.30u probeerde ik de nieuwe code. En deze deed het! Nu stond er dat U op 12-9 tussen 14 en 18u langs zou komen. Ik vrij genomen die middag, belangrijk pakket voor me! Niemand geweest!!!! Code werkte niet meer!! Nou ja?!?!?!??
Ik een mail gestuurd naar de klantenservice. Krijg ik dit als antwoord terug!?!?!
Uit onze gegevens blijkt dat wij dit pakket op 12 September teruggestuurd hebben naar de afzender, omdat het pakket gedurende 4 bezorgpogingen niet afgeleverd kon worden.
Om het pakket alsnog te ontvangen, adviseren wij u om contact op te nemen met de afzender.
En nu????
Ik vindt deze gang van zaken uiterst vervelend, t heeft me al geld gekost en een vrije middag!!
En de zogenaamde gemist code is echt een lachertje!!
Gewenste Oplossing:
Dat u mijn pakket weer ophaald bij de afzender en gewoon hier bij mij afleverd.

