Klacht: afspraak nog niet nagekomen

op 15 juni 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 27-05-2016 klacht ingediend over dakdoek partytent Malaga dat niet nageleverd kon worden.
Na toezegging van mevrouw Romy, casemaneger van Blokker dat ik voor de helft van de prijs een nieuwe partytent kon uitzoeken, waar ik mee akkoord ging, heb ik na 2 keer een e-mail en 3 keer telefonisch contact met de klantenservice die mijn e-mailadres vroegen zodat Romy die zelfde dag contact zou opnemen (inmiddels 2 dagen geleden) heb ik nog steeds niks gehoord.

Gewenste Oplossing:

Wanneer mevrouw Romy, van Blokker haar belofte na komt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 15 juni 2016 om 13:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Dreessen,

Zoals telefonisch besproken ontvangt u een partytent voor de helft van de prijs. Ik zie graag een kopie van de afschrijving per mail tegemoet zodat ik het meteen voor u in orde kan maken. Ter compensatie ontvangt u van mij ook een cadeaukaart t.w.v €15. Ik ben blij dat we het zo hebben kunnen oplossen.

Met vriendelijke groet,

Romy
Blokker webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Dreessen