Klacht: afspraak niet nakomen

Obaidollah op 18 februari 2021 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

BCC winkel is niet vertrouwbaar met de afgesproken prijs. Zijn bezig om mensen voor de gek te houden.

Gewenste Oplossing:

als men de afspraak na komt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 24 februari 2021 om 14:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag heer Mohammad,

Wat jammer dat u het gevoel heeft dat BCC zich niet aan de afspraken houdt.

U heeft een Inventum vaatwasser VVW6035AW in de outlet gekocht. Dit apparaat is €83,02 goedkoper dan het reguliere type.

U geeft aan dat het apparaat meer schade heeft dan vermeld stond op onze website. Mijn collega was bereid om maximaal een aanvullende korting van €85,98 te geven. U wilde het apparaat wel behouden maar met een aanvullende 50% korting. Dit was voor BCC geen haalbare kaart.
Om die reden is afgesproken dat de vaatwasser weer werd opgehaald en het aanschafbedrag wordt teruggestort.

Met vriendelijke groet,

Marlies
Team Customer Care

Obaidollah

Heeft op 24 februari 2021 om 15:27 geantwoord

Ik heb monteur geregeld dat kost geld en tijd voor mij .Wie gaat deze schade betalen?

Reactie van de melder van de klacht Obaidollah

1 jaar geleden - De vaatwasser prijs is 369 euro, 50% schade korting is 184.5 euro een wij hebben afgesproken voor 200 euro.???

Alle klachten die gemeld zijn door Obaidollah