Klacht: Afspraak niet nagekomen, wacht nog steeds.

op 25 april 2017 over Online Pakket Dienst in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Netjes bij Tele2 een iPhone 7 Plus met abonnement besteld (24/04/17). Levering zou de volgende dag geschieden, tussen 13:00 en 15:00. Inmiddels zonder tegenbericht, wacht ik nog steeds.

Gewenste Oplossing:

Afspraak nakomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Pakket Dienst over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Online Pakket Dienst in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Pakket Dienst een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Pakket Dienst

Heeft op 01 mei 2017 om 16:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Samantha,

Ik zie inderdaad dat onze koerier wat vertraging had opgelopen. Uiteindelijk heeft deze jouw bestelling alsnog geleverd om 16:00. Excuses voor de vertraging en alsnog veel plezier gewenst met je nieuwe IPhone.

Met vriendelijke groet,

Online Pakket Dienst
. . . . . . . . . . . . . .

Alle klachten die gemeld zijn door SammySY