Klacht: afspraak monteur verzetten

op 04 mei 2017 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Krijg ik een mailtje dat het installatie pakket onderweg is, blijkt het door de post vervoerder niet bezorgt te zijn. Geef ik dit voortijdig aan bij T-Mobile en dan willen ze een nieuwe afspraak maken voor de monteur. Lekker oplossing gericht zijn ze hoor bij T-Mobile, niet zorgen dat het bij de monteur komt of zoiets, nee, de dame aan de telefoon geeft gewoon leuk aan, dat het hun fout niet is. Erg oplossing gericht hoor bij T-Mobile

Gewenste Oplossing:

Probeer met de klant meetedenken, zorg gewoon dat de monteur die de glasvezel actief moet maken, dat hij de juiste materialen bij zich heeft, zo dat ik gewoon zaterdag 7 mei internet hebt

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door yvonne2502