Klacht: Afspraak maken voor bezoek aan huis

op 25 augustus 2017 over Schoonenberg in de categorie Zorghulpmiddelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vier weken geleden naar filiaal in Capelle a/dIJssel gegaan voor een afspraak te maken voor een bezoek aan huis voor mijn moeder van 97. Hier voor hadden wij div malen geprobeerd om een afspraak te maken met de buiten dienst en dat lukte niet. De manager van het filiaal zou het aan de buitendienst doorgeven en tot op heden niets gehoord..
Ik vind dit echt schandalig dat je op deze manier behandeld wordt je wordt gewoon niet terug gebeld.
Mensen die zo oud geworden zijn en bijna niet kunnen lopen worden zo behandeld!

Gewenste Oplossing:

Afspraak maken en los het probleem op!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schoonenberg

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schoonenberg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kees 1258