Klacht: afspraak maken lukt niet

op 19 april 2017 over Online Pakket Dienst in de categorie Koeriersbedrijven en post

Site werkt al vanaf 6 uur niet. Daarnaast ben ik al 10 minuten aan het bellen met het bedrijf, zonder iemand gesproken te hebben..

Wanneer ik een afspraak kan maken, zodat ik mijn nieuwe telefoon binnen krijg.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Pakket Dienst over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Online Pakket Dienst in behandeling genomen

Bericht van Online Pakket Dienst

4 maanden geleden - Goedenavond, vanwege de enorme populariteit van de Samsung S8 is de site momenteel minder goed bereikbaar. Probeert u het later nog een keer. Excuses voor het ongemak. Wij kunnen er helaas niets aan doen, en we hopen dat het morgen opgelost is

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Pakket Dienst een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Pakket Dienst

Heeft op 01 mei 2017 om 15:16 geantwoord

Goedemiddag,

Allereerst excuses voor de late reactie. Vanwege de grote interesse in de Samsung S8 was onze site inderdaad tijdelijk minder goed bereikbaar. Ik zie dat de order ondertussen afgeleverd is en daarom sluit ik bij deze ook de klacht. Mochten er nog vragen zijn dan kun je deze hieronder stellen. We zullen dan proberen deze zo spoedig mogelijk te beantwoorden.

Online Pakket Dienst

Alle klachten die gemeld zijn door anouksmit109975