Klacht: Afspraak komst kpn op 8-10 uur

John kerkhof op 21 september 2021 over KPN in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb problemen met mijn verbinding met glasvezel van kpn.
Ruim een week geleden werd mijn verbinding verbroken door kpn glasvezel..Dit bleek op een misverstand te berusten.
De storingvan geen verbinding bleek te berusten op verbreken van glasvezel enniet terug te zetten op de koperen leiding.Dit werd opgelost na 2 dagen geen internet Tv wifi en telefoon.
Afspraak gekregen op vandaag tussen 8 en 10 uur (21-09-)
Vandaag 2 keer gebeld na 11 uur en ook later . De monteur zou nog vandaag komen !!
Helaas om 18 uur nog geen monteur en opnieuw gebeld.
Afspraak naar de volgende dag verplaatst,zonder de klant dit meede te delen.
De communicatie is dan niet optimaal,men had kunnen bellen dat het morgen wordt.
Al met al geen goed gebeuren.
Hoe lossen jullie dit op ?
Met vr groet. C.j.kerkhof tel 0513-610085

Gewenste Oplossing:

Dat het nu snel wordt opgelost

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door John kerkhof