Klacht: Afspraak gemaakt, maar niet komen opdagen zonder bericht

op 15 december 2017 over Reviva in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op vrijdag 15 december een afspraak gemaakt om tussen 17:00 en 18:00 mijn iPhone te ruilen voor een nieuwe iPhone. De bezorger van Online Pakket Dienst is echter niet komen opdagen en heeft ook geen bericht achter gelaten dat hij/zij niet zou komen opdagen.

Gewenste Oplossing:

De iPhone moet zo spoedig mogelijk worden geleverd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reviva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Reviva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reviva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reviva

Heeft op 18 december 2017 om 15:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Rik,

Excuses voor de late reactie. Ik zie dat onze koerier enorm veel vertraging heeft opgelopen tijdens zijn rit. Hierdoor is uw pakket ook later geleverd.
Gelukkig hebben we uw pakket nog wel kunnen leveren. Sorry voor de vertraging.

Met vriendelijke groeten,

Online Pakket Dienst

. . . . . .

Alle klachten die gemeld zijn door hgjpeeters