Klacht: Afspraak gemaakt en monteur niet gekomen en geen belletje

op 07 september 2017 over Feenstra in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Ik heb een afspraak gemaakt met Feenstra voor onderhoud van mijn ventilatie systeem in mijn appartement. Een monteur zou langskomen aan het einde van de ochtend. Rond 1 uur heb ik maar even gebeld om te vragen naar de status, iemand kan immers wat later zijn door onvoorziene omstandigheden. De mevrouw aan de telefoon kon mij niks vertellen en kon de monteur niet bereiken. Op zich vreemd als een bedrijf de eigen monteurs niet kan bereiken, maar wellicht zetten ze mensen in die ze niet kennen, ik weet niet hoe dat werkt in deze branche. Er zat dus niks anders op dan weer te wachten. Aan het einde van de dag was er niemand langs geweest en ben ik niet gebeld met uitleg. De volgende dag zelf maar weer gebeld en nog steeds kon niemand mij vertellen waarom er niemand was geweest en waarom niemand mij had gebeld. De oplossing was om een dag later iemand langs te sturen op een specifieke tijd. Ik kan niet zo maar last-minute vrij nemen van werk, vandaar dat ik ook van te voren een afspraak gemaakt heb. De andere oplossing was om weer vele weken te wachten omdat het zo druk is.

Kortom, zeer slechte communicatie en service en ik heb een hele dag voor niks thuis zitten wachten.

Uitleg waarom ik voor niks een hele dag heb gewacht en op korte termijn een afspraak en niet pas over 6 weken.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Feenstra over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Feenstra in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Feenstra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Feenstra

Heeft op 13 september 2017 om 09:11 geantwoord

Geachte heer Doevendans,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Allereerst willen wij u onze welgemeende excuses aanbieden voor de stroeve communicatie. Dit verdient zeker geen schoonheidsprijs.

Inmiddels hebben wij vernomen van de verantwoordelijke afdeling dat er telefonisch contact is geweest om tot een wederzijdse acceptabele oplossing te komen en gelukkig is dat gelukt. Er is een nieuwe afspraak ingepland en de kanalenreiniging zal donderdag 21 september tussen 12:30-15:00 uur plaatsvinden.

Mocht u nog vragen hebben aan de hand van dit bericht dan kunt u e-mailen naar webcare@feenstra.com.

Met vriendelijke groeten,
Feenstra Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Ewoutd