Klacht: afspraak afleveren fietsen

op 29 april 2016 over Stella Fietsen in Nunspeet in de categorie Fietsenwinkel

Half april 2 elektrische fietsen gekocht bij Stella fietsen. Afgesproken dat fietsen laatste week april bezorgd worden. Helaas niet gebeld voor een afspraak, dus gisteren maar gebeld……gaat niet lukken, u hoort nog. Vandaag weer gebeld, ja vervelend maar gaat h’m niet worden. Maandag en dinsdag ook niet, misschien woensdag maar hoelaat ?? dat weten we niet. Dat wij gepland hebben om vanaf woensdagmiddag lekker met de fietsen weg te gaan, wordt aan voorbij gegaan. Hoort u maandag.
Op mijn vraag waarom zij zich niet aan de afspraken houden en mij daar ook niet van op de hoogte stellen, weer een nietszeggend antwoord. Blijkbaar is de klant nadat hij getekend heeft voor de aankoop, niet meer interessant.

Indien de fietsen, maandag, dinsdag of woensdagochtend afgeleverd worden

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Stella Fietsen in Nunspeet over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Stella Fietsen in Nunspeet in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stella Fietsen in Nunspeet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stella Fietsen in Nunspeet

Heeft op 28 oktober 2016 om 15:40 geantwoord

Geachte mevrouw de Regt,

Na aanleiding van uw klacht hebben wij telefonisch contact met u opgenomen om uw klacht te bespreken.
Samen met u hebben wij de afspraak gemaakt om de fietsen op 4-5-2016 af te leveren, deze heeft u inmiddels in goede orde ontvangen.
Wij gaan ervanuit dat u volop heeft kunnen geniet van uw elektrische fietsen en uw klacht naar tevredenheid te hebben opgelost.

Bas Mostert
Klanttevredenheidsmanager