Klacht: Afspraak

op 05 oktober 2016 over Indesit in de categorie Electronica - Wasmachines

Afspraak gemaakt met indisit voor terugroepactie droger brandgevaar! De eerste keer dat de monteur langs zou komen kwam hij niet opdagen. Vervolgens opnieuw afspraak gemaakt en aangegeven dat ik tot 13.00 thuis ben. Ik zou een sms krijgen in de ochtend hoelaat de monteur langs zou komen. Dit heb ik niet gehad en heb er weer er achteraan moeten bellen. Kreeg te horen dat de monteur langs zou komen tussen 12.00 uur en 15.00 terwijl ik aan gegeven had niet thuis te zijn. Word ik in de middag gebeld door de monteur. Hij bood aan een nieuwe afspraak te maken voor de derde keer. En had aangegeven om half 10 vandaag hier te zijn. Ik heb gewacht tot 11.00 en opnieuw gebeld met het kantoor. En ze geven aan dat de afspraak opnieuw gepland staat in de middag, terwijl ik had aangegeven niet thuis te zijn. Ik heb hier geen woorden voor!

Ik ben totaal niet tevreden!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Indesit

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Indesit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Elaine1