Klacht: Afspraak

op 16 juli 2016 over Schoonenberg in de categorie Zorghulpmiddelen

Goedendag
Ik had een afspraak met schonenberg in Zwolle.
De dag ervoor ben ik gebeld Door hun maar kon ik niet opnemen omdat telefoons verboden zyn in ons bedrijf ik heb meerdere malen teruggebeld maar dan kryg je geen contact met hun de dag zelf terwyl ik al in zwolle was word ik gebeld dat de afspraak ivm ziekte niet Door kan gaan mijn probleem is dat dit bedrijf niet op een normale manier bereikbaar is ik had er speciaal vry voor genomen maar my even inpassen bleek niet mogelijk ik heb mijn vertrouwen in dit bedrijf inmiddels opgezegd zeer jammer

Niet meer in dit bedrijf

Bericht van Schoonenberg

10 maanden geleden - Geachte heer De Jager, Wij vinden het heel vervelend hoe een en ander is verlopen. Mijn collega van de winkel in Zwolle had u vandaag graag persoonlijk gesproken (telefonisch) om de situatie met u te bespreken. Helaas hebben wij u in verband met uw werk niet kunnen bereiken. Zou u zo vriendelijk willen zijn om aan te geven op welke tijdstippen wij u telefonisch kunnen benaderen, binnen de werktijd van 09:00 uur tot 17:30 uur. Mocht dat echt niet mogelijk zijn, dan zullen wij per e-mail uiteraard nog een bericht aan u sturen. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Afdeling Klantenservice /ME

Alle klachten die gemeld zijn door Rex123