Klacht: Afsnijden door buschauffeur

op 03 augustus 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik reed zojuist over de monseigneur diepenstraat richting de zuid Willemsvaart. Ter hoogte van de makelaar lieten wij de bus voor door niet meer langs elkaar te rijden. De buschauffeur haalde ons in maar meteen daarna sneed hij ons gigantisch af. Dit was niet normaal. Het was busnummer 6 en de tijd was rond 19.26 uur. Ik tikte nog op de ruit en toen ging deze chauffeur nog dichter tegen de stoep aanrijden. Ik snap dat deze chauffeur dit misschien doet om daarna de lastige bocht richting de zuid Willemsvaart te nemen maar dit sloeg werkelijk nergens op!!!! En dan nog afsnijden terwijl we heb netjes lieten passeren. Ongelofelijk wat een klojo!!! Hopelijk wordt deze zogenaamde chauffeur hier aangesproken!!!!
Hein Eijkemans

Gewenste Oplossing:

Ga gewoon niet afsnijden terwijl we zo vriendelijk waren om hem voor te laten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 03 augustus 2017 om 20:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Hein,

Wauw wat een verhaal. Gelukkig is zijn er geen ongelukken gebeurt maar ik kan me voorstellen dat je hier enorm van baalt.

Ik zie dat je alle gegevens duidelijk in je verhaal vermeld hebt. Ik ga je verhaal uitzetten in de regio naar de verantwoordelijke manager met het verzoek dit met de chauffeur te bespreken. Wij bieden in ieder geval onze excuses aan.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland

Met vriendelijke groeten,

^JP
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Hein Eijkrmans