Klacht: afsluitkosten

op 20 mei 2016 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

goedemorgen wij krijgen de facturen niet op gestuurd caiway beweerd van wel we hebben de rekening betaald en nu komen ze met afsluitkosten van 2 maanden terug en nu op laatste factuur weer met afsluitkosten dit is 2 keer afsluitkosten die niet kloppen we hebben 10 dagen voor termijn en als nog zijn we afgesloten al 14 dagen wij hebben als bedrijf weer Andre maatregelen moeten nemen om bereikbaar te zijn wij hebben de gemeente gebeld dat dit weer niet op gelost word die gaan de zaak aan brengen bij de 1e vergadering dit is al de 2e keer en dit kan zo niet langer door gaan

Gewenste Oplossing:

als ze per direct weer aansluiten en een schade vergoeding van de kosten die wij gemaakt hebben

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 20 mei 2016 om 14:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door zwaalmachinepersoneel