Klacht: Afsluiting glasvezel

op 15 september 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had per ongeluk internet light besteld maar ik heb glasvezel nodig.heb hierover gebeld.ze zeiden dat ze het zouden verandeten.dit is intussen gebeurt.nu kreeg ik een rekening van 90 euro voor internetlight.dit heb ik niet betaald.nu hebben ze mijn glasvezel afgrsloten.ik heb de factuur voor glasvezel wel betaald.ze zeggen dat ok nu eerst de factuur voor internetlight moet betalen voor ik weer aangesloten wordt maar ik heb nooit internetlight gehad ik heb helemaal geen aansluiting hiervoor.

Gewenste Oplossing:

Als alles weer aangesloten is

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hegemanrichard