Klacht: Afsluiten vaste telefoonlijn zonder geldige reden

op 14 juli 2012 over KPN Vaste Telefonie in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

I.v.m. een overlijden is er een aanvraag voor het afsluiten van het mobiele nr. gedaan. Vervolgens wordt de vaste telefoon en het internet afgesloten en krijgen we post gericht aan de overledene om deze actie kenbaar te maken. Geen enkel bericht over het afsluiten van het mobiele nr.

Gewenste Oplossing:

Onmiddelijk aansluiten van het abonnement internet plus bellen op dezelfde manier zoals het was.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door KPN Vaste Telefonie in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat KPN Vaste Telefonie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KPN Vaste Telefonie

Heeft op 12 augustus 2012 om 11:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Celia,

Dank voor uw bericht. Indien uw vraag/klacht nog niet beantwoord is, wil ik u graag verzoeken op één van de onderstaande manieren met ons contact op te nemen.
Wij helpen u graag via:

- http://forum.kpn.com
- http://www.twitter.com/kpnwebcare
- http://www.facebook.com/kpn
- Via onze gratis telefonische klantenservice: http://www.kpn.com/altijdbereikbaar.htm

Met vriendelijke groet,
Afra
KPN Webcare Specialist

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van KPN Vaste Telefonie beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Celia