Klacht: Afsluiten telefoonnummers na kleine aanpassing bundel.

op 16 juli 2015 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Wij zijn al bijna 10 jaar klant. Wil mijn vrouw een kleine aanpassing doorvoeren in onze bundel internet/bellen/telefoon. Het enigste wat veranderd moest worden is het laten vervallen van bellen vrij van €10,-. Krijg je een dag later een link, bevestig ik deze en ga ervan uit dat verder alles het zelfde blijft. Heeft er een op kantoor zitten slapen en het totale belpakket niet erbij gezet.
Gevolg; beide telefoonnummers die we hadden zijn sinds eergisteren afgesloten. Telefonisch onbereikbaar, met een bedrijf en prive.
Via mobiel naar tele2 bellen, krijg je een snotneus aan de telefoon met jij en jou (dat is tegenwoordig schijnbaar de standaard) maar kan natuurlijk niks.
Vraag ik naar een ledidinggevende, je krijgt niemand aan de lijn. Alleen die schoolverlater met een iq van een mus. Zeg ik dat ik ook een bedrijf heb en hierdoor schade oploop, begint hij te mauwen dat dit geen zakelijk contract is. Dus als consument heb je niks te zeggen.
Moet ik een nieuw abonnement bevestigen via de link, van de twee nummers kan er maar 1 worden geactiveerd. Die andere zijn we kwijt.
Voor het weer zou kunnen werken ben je 6 weken verder, als alles goed gaat.
Goede service. Ook fijn dat ze zo’n moeite voor je doen.
DUS mensen. Trek Tele2 door de plee.

Terugzetten naar de oude situatie, met 2 telefoonummers.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fred van den Dobbelsteenn