Klacht: afsluiten

op 19 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

zo moe, van dat steeds de telefoon, dat steeds afgesloten word. en dan toch een dure rekening van ze kriigt, terwijl je afgesloten bent. heb die 3 rekeningen betaald en nog steeds afgesloten. het is erg moeilijk, als je van je telefoon afhankelijk bent, en dan hun klantenservice niet kunt bellen.
mailen kan dus ook niet. heb verschillende malen, geprobeert om contact met hun te krijgen.

zou graag van dat abonnement af willen en een provider, die zijn beloftes waar maakt. en bereikbaar is en je abonnement gewoon kan opzeggen zonder al dat gedoe

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Simpel

5 jaren geleden - Beste klant, Uw klacht is inmiddels een aantal maanden oud. Waarschijnlijk hebben wij uw klacht reeds opgelost, maar is deze niet afgemeld op klacht.nl. In overleg met klacht.nl zetten we alle verouderde klachten op opgelost aangezien wij niet op klant kunnen zoeken in dit forum. Is uw klacht nog niet opgelost, dan vragen wij u deze opnieuw aan te melden (vermeld s.v.p. uw Simpel telefoonnummer en/of klantnummer). Wij nemen uw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door y.y.s.visser