Klacht: Betaling

op 27 oktober 2018 over Afslankringen.nl in de categorie Gezondheidswinkels

Beste
Ik heb al meerdere malen gebeld naar jullie zonder enig antwoord ik begin het stilaan beu te worden gelieve jullie rekeningen eens na te zien ik ben nieuwe klant van sinds 24 oktober waar ik voor de eerste een bestelling plaats op 24 oktober 2018 om 22:30 en waar ik deze rekening van 25,90€ direct betaal met me ING mobiele banking een overschrijving doe omdat jullie systeem van betaling niet werkte dus ik ze heb overgeschreven ik hoop dat jullie dit bekijken en gelieve mijn betaalde goederen opstuurd want bellen heeft geen zin ik heb vandaag nog gebeld maar na meer dan 3 uur aan de telefoon te hangen ben ik het wel moe geraakt en dit voor een nieuwe klant is dit zeker geen reclame en is het voor mij ook de laatste keer dat ik nog iets bestel want ik krijg steeds mail van een opstaand rekening terwijl deze de avond zelf al betaald is heb ook al meerdere malen mijn bewijs van storting door gemaild naar jullie maar toch blijf ik die vervelende mails krijgen dat er niets betaald is jammer hoor maar bestellen doe ik niet meer en ik hoop dat ik mijn product ontvang dat ik heb betaald zoniet ga ik jammer genoeg verder moeten gaan want altijd bereikbaar van 8 tot 22 uur klopt wel niet want na de 3uur aan de telefoon te luisteren dat je eerst volgende in de rij bent en dan blijft dit deuren
Mvg
Vermeylen Mario
Hoop op een gunstig antwoord
Mvg
Vermeylen Mario
Mario.vermeylen@proximus.be

Nu zeker niet

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Afslankringen.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Afslankringen.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mario.vermeylen@proximus.be