Klacht: Afsgeschreven geld van rekening

op 06 februari 2018 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vier keer 2’99 betaald om voor mijn kleinzoon een spel te kopen het geld is van mijn rekening maar de spellen zijn nog steeds op slot dit vindt ik een zeer slechte zaak ik betaal voor iets wat ik niet krijg ik doe dit dus nooit meer de spelletjes zijn van bimi boo kinderspelletjes schandalig hoor

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld terug !!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 08 februari 2018 om 10:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan. Dit geldt ook voor eventuele terugboekingen van succesvolle betalingen.

Er zijn 2 transacties bij ons binnen gekomen, welke beiden reeds door Google zijn teruggeboekt. Gezien dit vrijwel direct na het overboeken gebeurde, kan het zijn dat u de terugboekingen aanziet als twee extra afschrijvingen.

Indien dit niet het geval is, vraag ik u contact op te nemen met onze support via onderstaande emailadres en een schermafbeelding van de transacties bij te voegen.

Zie voor meer informatie:
https://www.adyen.com/why-do-I-see-adyen-on-my-bank-statement

Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Met vriendelijke groet,

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door Bm pusung