Klacht: Afsgeschreven geld van rekening

op 06 februari 2018 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb vier keer 2’99 betaald om voor mijn kleinzoon een spel te kopen het geld is van mijn rekening maar de spellen zijn nog steeds op slot dit vindt ik een zeer slechte zaak ik betaal voor iets wat ik niet krijg ik doe dit dus nooit meer de spelletjes zijn van bimi boo kinderspelletjes schandalig hoor

Ik wil mijn geld terug !!

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 08 februari 2018 om 10:43 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Er zijn 2 transacties bij ons binnen gekomen, welke beiden reeds door Google zijn teruggeboekt. Gezien dit vrijwel direct na het overboeken gebeurde, kan het zijn dat u de terugboekingen aanziet als twee extra afschrijvingen.

Indien dit niet het geval is, vraag ik u contact op te nemen met onze support via onderstaande emailadres en een schermafbeelding van de transacties bij te voegen.

Zie voor meer informatie:

Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door Bm pusung