Klacht: Afschuif systeem van Wehkamp

op 20 januari 2014 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na 1,5 jaar ging mijn elektrische fiets stuk,een elektra draad was geknapt,Wehkamp nam contact op met de leverancier om deze het euvel te laten repareren.Die belde mij op en wilde het wel maken maar dat koste eerst 275 euro om de fiets te komen halen en dan nog de reparatie kosten om een draadje en schakelaartje van een paar euro
Reden om nooit meer iets bij Wehkamp te kopen

Gewenste Oplossing:

Om iets van 1000 euro na 18 maanden op een redelijke manier te laten repareren vind ik heel normaal en schande van Wehkamp om zo met klanten om te gaan

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Wehkamp

Heeft op 20 januari 2014 om 14:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

20-01-2014 Afdeling Customer Care van wehkamp.nl heeft gebeld en gaat kosten € 25,00 vergoeden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 20 januari 2014 om 15:58 geantwoord

Van de kant van Wehkamp netjes maar naar de leverancier toe geen oplossing,ik vind het nog steeds schandalig dat zij zoveel durven te vragen voor een simpele reparatie

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Wehkamp beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door andreas1951