Klacht: Afschrijving zonder toestemming

op 08 juli 2019 over Privilege in de categorie Online Veiling

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tot onze verbazing komen wij er zojuist dat er tweemaal een bedrag van 95 euro is afgeschreven. Na enig speurwerk blijkt dat een dergelijk bedrag al sinds 2013 wordt afgeschreven. Naar ons weten hebben wij nooit toestemming verleend of een abonnement afgesloten.

Gewenste Oplossing:

Als het geld wordt gecrediteerd en deze onzin stopt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Privilege over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Privilege in behandeling genomen

Privilege

Heeft op 08 juli 2019 om 14:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Privilege een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Bart H