Klacht: afschrijving van mijn rekening

op 23 april 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 19 april 2017 werd 99.00 euro van mijn ING rekening afgeschreven. Geen info

Gewenste Oplossing:

Informatie over de ontvanger

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 24 april 2017 om 09:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Guus,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

De betaling van 99,00 euro van de ING rekening NL61INGB0002450985 op 19 april 2017 komt van Dropbox.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan. In dit geval kunt u contact opnemen met Dropbox.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Met vriendelijke groet,
--
Adyen Support
[email protected]
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door Guusprimula