Klacht: Afschrijving van €94,61

op 09 mei 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 13 april 2016 is er een bedrag van €94,61 afgeschreven (via IDEAL) van mijn rekening . Ik heb geen idee waar dit bedrag vandaan komt en kan het ook nergens terug vinden.

Via de website van Adyen kan ik nergens aan een contact persoon komen.
Ik hoop dat het probleem zo opgelost kan worden.

Kenmerk: 13-04-2016 13:00 0030001540370438

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik weet waar dit bedrag vandaan komt. Daarnaast mocht het een fout zijn van Adyen zou ik graag het bedrag van €94,61 terug krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 10 mei 2016 om 09:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Lisa Verdaasdonk,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan:

http://ticketscript.nl

met vriendelijke groet,

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door Lisaverdaasdonk