Klacht: Afschrijving spottify

op 18 april 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Spottify heb ik van kpn nooit verder iets mee gedaan ik zie nu pas dat dit al sinds een jaar lang 10 euro per maand wordt afgeschreven. Dit moet stoppen en graag mijn geld terug.

Als dit stopt en mijn geld dat onterecht werd afgeschreven terug gestort wordt.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 29 juli 2017 om 01:02 geantwoord

Geachte Erik Bakker,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen (zoals Spotify) via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan. Dit geldt ook voor eventuele terugboekingen van succesvolle betalingen.

Wanneer u ons een PSP-nummer uit uw bankafschrift toestuurt (16 cijfers, start met een 1 of een 4) of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.
Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik graag van u.

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door erikrian