Klacht: Afschrijving nooit aangekomen bij wehkamp. Wehkamp wijst naar jullie

op 28 april 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Beste Adyen,
Op 16 april heb ik een betaling gedaan op de website wehkamp. De bestelling is nooit doorgekomen maar het geld is wel afgeschreven van mijn rekening. Wehkamp heeft geen gegevens van de afschrift en kan mij daarmee dus niet verder helpen. Betalingskenmerk is:16-04-2016 00:20 ********43493217 (asterix geplaatst uit voorzorg).

Aangezien jullie in opdracht van Wehkamp de betaling afhandelen neem ik aan dat het geld bij jullie is blijven steken. Ik heb er vertrouwen in dat we dit probleem samen op kunnen lossen.

Ik ben tevreden als ik of:
1. Van wehkamp een bevestiging krijg dat de betaling nu wel door is gekomen of
2. Ik het geld terugkrijg op mijn rekening.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 29 april 2016 om 06:31 geantwoord

Geachte Martine Tollig,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan:

U zult dus uw vragen over deze betaling aan Steps moeten richten, en niet aan Wehkamp.

met vriendelijke groet,

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door McTollig