Klacht: Afschrijving na opzegging voordeelpas

op 26 december 2012 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Eind 2010 heb ik mijn lidmaatschap bij Fit For Free schriftelijk opgezegd. Ik heb netjes een reactie gekregen. Helaas niet goed gelezen. Want ik moest mijn voordeelpas inleveren. Na een jaar kwam ik erachter dat er elke maand 2,95 werd afgeschreven door fff. Gebeld, pas met brief opgestuurd naar het postbusadres en automatische incasso laten blokkeren. Nu krijg ik een dreigbrief. Ik dien ineens meer dan 30 euro te voldoen want anders….dat is meer dan een jaar kosten voor de pas terwijl ik pas een maand of twee geleden mijn rekening heb geblokkeerd!

Laten stoppen met die dreigbrieven en dat zogenaamde voordeelpas abonnement laten ophouden. Het is al zonde dat ik een jaar betaal voor iets dat i niet gebruik. Maar dan nu it?

fit for free

Heeft op 25 maart 2015 om 10:56 geantwoord

Wij nemen elke klacht serieus en zijn daarom naast vragen gericht aan onze klantenservice per 1-1-2015 gestart om ook klachten op Klacht.nl in behandeling te nemen. Tegelijkertijd zien ook wij dat er klachten uit het verleden zijn die reeds zijn afgehandeld echter niet via Klacht.nl. Mocht je over deze klacht nog vragen hebben, mail dan naar webcare@fitforfree.nl en we nemen spoedig contact met je op!

Het Webcare team van Fit For Free.

Alle klachten die gemeld zijn door 1Wendy