Klacht: Afschrijving €10

op 01 mei 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

koop goud staven om candy krus te spelen 10 euro wel afgeschreven maar geen goudstaven wel geld kwijt
Mooie manier om rijk te worden

Dat ik geld terug krijg of goudstaven eerlijk spel spelen heb van moeder geleerd .

Jullie toch ook

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Adyen

2 maanden geleden - Hi Jan, Dank voor uw bericht aan Adyen. Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan. Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen. Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers Met vriendelijke groet, Adriaan Adyen Support support@adyen.com www.adyen.com

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht liejan

2 maanden geleden - Referentie:1-05-2017 16.07 003000207395243 € 10.00 omschrijving 4414936475810808 0030002073952435 1305319886250308 Beste Adyen Ik hoop dat dit genoeg is en anders zie het wel op jullie mail Gr Jan Nijmeijer

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 19 juni 2017 om 11:41 geantwoord

Beste Jan,

Bedankt voor de informatie!
Hiermee heb ik de betaling kunnen vinden en deze is succesvol doorgestuurd naar Facebook met verwijzingsnummer 1305319886250308. Als je inmiddels je goudstaven nog niet gekregen hebt, raad ik je aan om contact te zoeken met Facebook (https://www.facebook.com/help/354773291362154) voor het ontvangen van je goudstaven.

Adyen Support

Adyen Headquarters
Simon Carmiggeltstraat 6-50, 5th floor
1011 DJ Amsterdam, The Netherlands

Heeft op 20 juni 2017 om 11:27 geantwoord

Goudstaven of mijn € 10,00 retour

Alle klachten die gemeld zijn door liejan