Klacht: afschrijving

op 08 mei 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 19 juni 2017 om 11:33 geantwoord

Geachte heer Dekker,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

De betaling gaat naar Onderdelenwinkel (https://www.onderdelenwinkel.nl/) met verwijzingsnummer 100500505. Als je meer wilt weten over de bestelling, raad ik je aan om contact op te nemen met de Onderdelenwinkel.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Adyen Support
support@adyen.com