Klacht: Afschrijving

op 26 mei 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Er is ineens een afschrijving van mijn bankrekening door Ayden. Ik weet totaal niet wat het is en ben hier dus ook niet mee in aanmerking geweest. Hoe kan dit dan??

Als het geld weer terug gestort wordt.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Adyen

7 maanden geleden - Geachte mevrouw Cate, Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Als u vragen heeft over de bestemming van de betaling kunt u een mailtje sturen naar het onderstaande e-mailadres zodat wij de transactie voor u kunnen achterhalen. Om het voor ons mogelijk te maken deze betaling te vinden is het handig als u ons een PSP-nummer (dit is een 16-cijferig nummer in de omschrijving van de betaling) of een printscreen van het bankafschrift toestuurt. Voor vragen over uw betaling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de betaling heeft gedaan. Met vriendelijke groet, -- Adyen Support support@adyen.com www.adyen.com

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 30 mei 2016 om 11:08 geantwoord