Klacht: Afrit afgesloten, reisplanner gaf dit niet aan

op 25 mei 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanavond wou ik om 2159 de bus 401 vanaf rijksweg a27 nieuwendijk naar Breda pakken. Ik heb mijn reis gecheckt op de Arriva site. Toen ik om 2145 bij mijn bushalte aankwam zag ik dat de afrit afgesloten was. Aangezien er niks aangegeven stond in de reisplanner dacht ik dat er niks aan de hand zou zijn. Toen om 2210 de bus er nog niet was heb ik Arriva gebeld. Die gaf aan dat de buschauffeur een omleiding moest maken maar dat niet gedaan heeft, en dat ik tot 2300 moest wachten op de volgende bus die wel de omleiding zou maken. Nadat ik aangaf dat de klantenservice dan dicht zou zijn en vroeg wat ik moest doen als ook die buschauffeur de omleiding niet zou maken werd gezegt dat ik de gok maar moest nemen. Omdat ik hier geen vertrouwen meer in had heb ik iemand moeten bellen die mij naar Breda kon brengen. Ik werd niet vriendelijk geholpen aan de telefoon en heb ook nog bijna 10 minuten in de wacht gestaan. Door dit voorval ben ik 2.5 uur later thuis, terwijl ik morgenochtend vroeg op moet om naar mijn werk te gaan

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn als ik een compensatie krijg omdat ik 2.5 uur later thuis ben en er niet naar oplossingen gezocht werd

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 25 mei 2017 om 11:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Chloe1-,

Wat ontzettend balen dat je gisteravond zoveel extra reistijd hebt gehad door een omleiding. Je geeft aan dat je hiervoor graag een vergoeding wilt ontvangen. Dat kan ik via deze website niet toezeggen. Je kunt een verzoek tot geld terug bij vertraging indienen via het contactformulier op onze website: https://www.arriva.nl/consumenten/service-contact/contact-opnemen.htm

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland

Met vriendelijke groet,
^NT
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Chloe1-