Klacht: Afmelden nieuwsbrief lukt niet

op 25 april 2016 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ondanks meerdere malen per dag afmelden, blijf ik nieuwsbrieven van koopjedeal ontvangen. Dit is erg vervelend en storend. Bij vergelijkbare sites werkt het altijd wel goed. Dit is geen goede reclame voor koopjedeal en biedt mij aanleiding koopjedeal negatief ‘ aan te prijzen’.

Mvrgr,
Thomas Nieuwenhuijzen

Gewenste Oplossing:

Als de nieuwsbrieven ophouden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Koopjedeal.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 04 mei 2016 om 00:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Thomas,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Ik zie dat mijn collega Maarten u reeds heeft afgemeld voor de nieuwsbrief.
U kunt zich eenvoudig afmelden via de button onderaan de nieuwsbrief door op \"afmelden\" te klikken.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Heeft u vragen of opmerkingen? Neem gerust contact op met ons!

Met vriendelijke groeten,

Sander van de Buurt
Servicemanagement
www.Koopjedeal.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Verkenner1974