Klacht: afmelden lukt niet

op 22 februari 2018 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

al geruime tijd geleden een afmelding gevraagd bij koopjesdeal.
elke week ontvang ik nog steeds mail. elke mail wordt weer door mij afgemeld bij koopjesdeal doch er gebeurd niets met de afmelding.

Ik ben het zat om steeds weer ongevraagde mails te ontvangen.

Gewenste Oplossing:

geen ongevraagde mails meer ontvangen van Koopjesdeal

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 25 februari 2018 om 14:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Wim,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij hebben u handmatig afgemeld voor de nieuwsbrief aanbiedingen.
U ontvangt geen nieuwsbrieven meer van ons.
Het kan maximaal twee werkdagen duren voordat de afmelding verwerkt is.

U bent uiteraard altijd welkom om opnieuw aan te melden!

Wist u dat uzelf eenvoudig kunt afmelden voor de nieuwsbrief?
https://www.koopjedeal.nl/unsub
Vervolgens vinkt u uw nieuwsbrief voorkeur aan en klikt u op aanpassen.

Vertrouwend erop u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.
Heeft u vragen of opmerkingen? Mijn collega's of ik helpen u graag verder!
Bekijk de contactmogelijkheden via: www.koopjedeal.nl/contact

Met vriendelijke groet,

Team Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door wimguzzi