Klacht: afmelden

op 18 februari 2018 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 21 februari 2018 om 18:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Joan,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij hebben u handmatig afgemeld voor de nieuwsbrief aanbiedingen.
U ontvangt geen nieuwsbrieven meer van ons.
Het kan maximaal twee werkdagen duren voordat de afmelding verwerkt is.

U bent uiteraard altijd welkom om opnieuw aan te melden!

Wist u dat uzelf eenvoudig kunt afmelden voor de nieuwsbrief?
Wanneer u op \"klik hier om je af te melden\" helemaal onderaan de nieuwsbrief klikt, wordt u naar de volgende pagina gedirigeerd: https://www.koopjedeal.nl/unsub
Vervolgens vinkt u uw nieuwsbrief voorkeur aan en klikt u op aanpassen.

Vertrouwend erop u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.
Heeft u vragen of opmerkingen? Mijn collega's of ik helpen u graag verder!
Bekijk de contactmogelijkheden via: www.koopjedeal.nl/contact

Met vriendelijke groet,

Team Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door blijl015