Klacht: aflossen in 12 maanden en niet rekening houden met beslagvrije voet

op 05 oktober 2017 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

ik heb een schuld bij fbto, deze is doorgestuurd naar syncasso, en komt meteen 125 euro bovenop, oke maar waarom moet ik in 12 maanden aflossen? waar staat dat dat moet? ik heb een wwb uitkering met nog meerdere aflossingen, ik heb hun gemaild en een foto gestuurd gemaakt door mijn toenmalige budgetcoach over mijn vaste lasten, ik houd 50 euro per week over maar moet toch 67.50 per maand aflossen aan hun, mijn voorstel was 40 euro, op geen enkele wijze wordt er begrip getoond en moet ik betalen, hun moeten toch rekening houden met beslagvrije voet!!!

als mijn aflossing verlaagd gaat worden

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syncasso

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syncasso nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Syncasso

2 maanden geleden - Wij nemen geen klachten meer in behandeling van externe klachtensites. Bent u ontevreden over de werkzaamheden van Syncasso of één van haar medewerkers, dan vragen wij u om daarover een klacht rechtstreeks bij ons in te dienen. Dat kan heel makkelijk en eenvoudig via onze website: https://www.syncasso.nl/contact-opdrachtgevers/klachten/

Alle klachten die gemeld zijn door yfke1971