Klacht: Afleverpunt UPS PERFECT GROUP BV, Sterrebaan 17B niet open

VincentBakkerLopik op 15 september 2021 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dit afleverpunt zou op maandag vanaf 13:00 uur open zijn volgens de locatiewijzer van UPS zelf, maar er was niemand aanwezig en het telefoonnumer werd niet opgenomen:

Afleverpunt UPS PERFECT GROUP BV, Sterrebaan 17B

Gewenste Oplossing:

Verwijderen van

Afleverpunt UPS PERFECT GROUP BV, Sterrebaan 17B

uit de locatiewijzer van UPS.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 15 september 2021 om 12:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Vincent,

Bedankt voor uw bericht.

Ik snap hoe vervelend het is als u uw pakket wilt ophalen en het pick up point is gesloten. Helaas hebben wij als UPS geen invloed op de openingstijden van het pick up point en kunnen wij er ook niet voor de regeling van open en gesloten zorgen.

Wat ik voor u kan proberen is een aanvraag doen dat een van onze chauffeurs langs het pick up point gaat om het op te halen en naar uw thuis adres te sturen, wel hierbij is het ook niet zeker of het kan omdat ook de chauffeur niet kan regelen dat de winkel open gaat. Als u dit graag zou willen heb ik het trackingnummer nodig van het pakket.

Ik hoor graag van u.

Met Vriendelijke Groet,

UPS Customer Service,
Begium The Netherlands

Alle klachten die gemeld zijn door VincentBakkerLopik