Klacht: aflevering bestelling

op 06 september 2018 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 11 september 2018 om 16:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste A. Klaver,

Wat vervelend om te vernemen dat u het artikel heeft ontvangen zonder Nederlandse handleiding.

Helaas kan ik met behulp van uw gegevens de bestelling er niet bijhalen en ik zie geen bestelnummer staan. Bent u in de gelegenheid om mij te voorzien van het bestelnummer?

Met vriendelijke groet,

Roos
Team Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door A.K..