Klacht: Aflevering

Deze avond, tussen 17.00 en 20.00 uur, zou een bij Blokker besteld artikel worden bezorgd.
Het is inmiddels ruim een uur later dan het tijdstp waarop wij hen konden verwelkomen en………… niets, njente, nada.
Geen sms, geen telefoon, totaal geen info!
Het is al vervelend niet in overleg een tijdstip te kunnen bepalen, maar dit is uitermate irritant!
Een IJSKOUDE douche!!!

Levering!!!

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar [email protected] over deze klacht.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door [email protected] in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Teleurgestelde wachtende

7 jaren geleden - Het zal weer eens niet zo zijn......... Service? Nooit van gehoord!

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat [email protected] een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van [email protected] beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht Teleurgestelde wachtende

7 jaren geleden - Afgelopen zaterdag telefonisch benaderd door vriendelijke medewerker van [email protected] Na uitleg over wat er is misgegaan zijn we tevreden en sluiten deze kwestie af.

Reactie van de melder van de klacht Teleurgestelde wachtende

7 jaren geleden - De vriendelijke medewerker van [email protected] die mij 8 april belde, heeft mij iets toegezegd. Tot op heden niets mogen verwelkomen :-( Wellicht met dezelfde koerier verzonden aan ons? Als dat het geval is, dan zal er mogelijk weer iets mis zijn gegaan?

Reactie van de melder van de klacht Teleurgestelde wachtende

7 jaren geleden - Hierbij wil ik [email protected] bedanken voor de attentie!

Alle klachten die gemeld zijn door Teleurgestelde wachtende