Klacht: Aflevering

op 18 februari 2017 over Online Pakket Dienst in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik wacht al 3 dagen op het afleveren van mijn mobiel van tele 2,en wanneer ik de opd bel zeggen ze van staat op inplannen we bellen u terug maar ze bellen niet terug.
Dit begint gewoon belachelijk te worden ik ben echt woest.

Ik wil mijn pakket waarvoor ik al een abonnement voor betaal maar in jullie bus ligt.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Pakket Dienst over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Online Pakket Dienst in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Jurgen Hunsel

9 maanden geleden - Het is niet te geloven dat de OPD gewoon maling aan je heeft,en je een abonnement betaald bij de provider die hun je niet afleveren ? En als je de OPD belt zeggen ze van we bellen je terug maar die gasten bellen je niet terug,en als je hun vraagt waarom je pakket nog bij hun is antwoorden ze van dat ze dat zelf ook niet begrijpen. Ben 3 dagen aan huis gekluisterd en toen ik ze weer belde zeiden ze dat er een tweede aflevering was geprobeerd maar er niemand thuis was ? ik woon in een benden huis met de bel aan en lamellen open. Grappenmakers zijn het die OPD.

Bericht van Online Pakket Dienst

9 maanden geleden - het pakket is weer ingepland

Reactie van de melder van de klacht Jurgen Hunsel

9 maanden geleden - Ben morgen de hele dag en ochtend thuis dus merk het wel. Alvast Bedankt.

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Pakket Dienst een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Pakket Dienst

Heeft op 08 mei 2017 om 12:14 geantwoord

Beste Jurgen,

Ik zie dat de order uiteindelijk de 18e alsnog is geleverd. Bij deze ga ik dan ook over tot sluiting van de klacht. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u deze hieronder achterlaten. We proberen dan zo snel mogelijk te reageren.

Online Pakket Dienst
. . . .