Klacht: Afleveren retourzending

op 12 mei 2020 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Omdat er (na veel vertraging in de levering) een pakket met een verkeerde inhoud bij mij bezorgd is, moet ik dit retourneren. Het betreft een doos van 15 kg met daarin een zak hondenvoer. Op de site las ik dat ik deze naar een DPD-punt moet brengen. Navraag bij de klantenservice bleek dat dit echt niet anders kan. Juist vanwege de Corona-maatregelen heb ik dit voer online besteld, zodat ik niet hoef te reizen om het voer bij de dierenarts te halen en zo min mogelijk contact met andere mensen hoef te hebben. Ik behoor tot de risicogroep voor het Corona-virus. Bovendien is het pakket te zwaar voor mij om te tillen. Ik moet nu andere mensen inschakelen om het pakket naar het DPD-punt te brengen. Dit is juist in deze tijd niet de bedoeling. Ik betreur de starre houding van Bol.com in dit geval.

Wanneer Bol.com in deze tijd meer rekening houdt met kwetsbare klanten.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bol.com

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bol.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door J. de Veth