Klacht: Afleveradres wijzigen

Kerensa Weber op 20 september 2021 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Er wordt nu al 2 keer mijn klacht ‘opgelost’ afgesloten terwijl er nog helemaal niks veranderd is aan mijn klacht. Ik krijg geen emailadres oid waarop ik UPS kan beantwoorden met waar ze naar vragen. Dit vind ik best verwarrend Klacht.nl.

Ik wil graag bestelling met Trackingnummer:1ZAY26226810767829, geadresseerd aan de Grietenij 22-31 8233 BZ Lelystad, het afleveradres wijzigen naar Noordzeestraat 123 8226 AP Lelystad. Ik hoop hierbij voldoende informatie te hebben gegeven

.Ik wil graag bestelling met Trackingnummer:1ZAY26226810767829, geadresseerd aan de Grietenij 22-31 ,8233 BZ Lelystad, het afleveradres wijzigen naar Noordzeestraat 123 ,8226 AP Lelystad. Graag een bevestiging naar [email protected]
Ik wil graag dat Klacht.nl de klacht niet als 'opgelost' zet zodat ik gewoon nog reacties kan bijzetten als UPS meer info nodig heeft.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 20 september 2021 om 11:42 geantwoord

Beste Kerensa ,

Bedankt voor uw bericht.

Wat spijtig om te horen dat dit zo is gegaan.Ons excuses hiervoor.
We hebben het adres aangepast naar Noordzeestraat 123 ,8226 AP Lelystad.
Binnen 2 werkdagen zal dit verwerkt zijn en zal het pakket daarna op dag 3 bezorgd worden.

UPS Customer Service
Belgium The Netherlands