Klacht: afkopen huurcontract

op 29 juni 2017 over Feenstra in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

14 dagen geleden heb ik contact opgenomen met Feenstra om mijn CV-Ketel af te kopen. Er is mij toen verteld dat het in orde zou worden gemaakt en het ongeveer 3 dagen zou duren. 3 dagen later nog niks binnen gekregen en dus weer contact opgenomen. Hier is mij verteld dat het ongeveer 10 dagen zou duren. 11 dagen later nam ik weer contact op. Er is mij verteld dat het nog even kan duren. ik heb gevraagd of er een notitie van gemaakt kon worden. Dit werd voor mij gedaan. Vandaag heb ik weer contact opgenomen met een vrouw die geen log in het systeem heeft staan, ondanks dat ik 4 keer heb gebeld en de laatste keer nog heb gevraagd of er een notitie kan worden gemaakt. In de tussen tijd betaal ik wel gewoon de huur door. Dit kan toch niet???

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden indien ik binnen 5 dagen een voorstel met korting ontvang voor het afkopen van mijn huurcontract.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Feenstra over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Feenstra in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Feenstra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Feenstra

Heeft op 29 juni 2017 om 13:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer S*******,

Allereerst hartelijk dank voor uw bericht. Dit stelt ons in staat onze dienstverlening te verbeteren. Wij gebruiken iedere vorm van feedback ter verbetering en continuering van onze service en dienstverlening.

Wij hebben de verantwoordelijke afdeling geïnstrueerd om u per e-mail te voorzien van de door u opgevraagde formulieren. U kunt deze vandaag verwachten in uw Postvak In.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Met vriendelijke groet,
Feenstra Webcare

Heeft op 29 juni 2017 om 14:28 geantwoord

Ingelicht? Opgelicht bedoelt u zeker? 1700 euro voor een ketel die destijds 1500 euro kostte??? ik heb 3 jaar lang elke maand 26,95 euro betaald. waar is al dat geld heen?

Alle klachten die gemeld zijn door Anoniem37