Klacht: Afkoop na OVERLIJDEN!! huurder CV ketel

op 18 mei 2016 over Feenstra in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Onlangs is mijn moeder komen te overlijden en hebben wij getracht het contract voor de CV ketel (van Feenstra) op te zeggen.

Echter zijn zij van mening dat wij (de erfgenamen) de ketel maar moeten afkopen voor het belachelijke bedrag van 1529,22 euro. Deze ketel kost nieuw nog geen 800 euro en er is al minimaal 41 maanden aan afbetaald (een bedrag van 1025!!! euro)
Tevens stuurde Feenstra ons direct een factuur (zonder duidelijkheid over de inhoud, enkel een bedrag van 1529,22).

Helaas zijn wij niet te enige op internet die uitermate ontevreden zijn over deze schandalige gang van zaken en misleiding van klanten en verwachten dan ook een nette oplossing voor dit probleem.

Wij verwachten een nette afhandeling en geen onbeschofte factuur van 1529,22 euro (met alvast de waarschuwing dat de huurder, mijn overleden moeder, verantwoordelijk is voor de ketel.) BAH!

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Feenstra over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Feenstra in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Feenstra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Feenstra

Heeft op 06 juni 2016 om 14:21 geantwoord

Geachte mevrouw B******,

Allereerst gecondoleerd met het verlies van uw moeder. Wij wensen u heel veel sterkte toe met dit verlies.

Wij vinden het jammer dat u ontevreden bent over de gang van zaken. Wij hebben vanuit de Webcare afdeling meerdere malen telefonisch contact gehad en we hebben de situatie besproken.

Na intern overleg zijn we samen tot een wederzijdse acceptabele oplossing gekomen. Binnen Feenstra zullen wij ervoor zorgdragen dat alles administratief afgehandeld zal worden.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Feenstra Webcare ^TB

Alle klachten die gemeld zijn door M.boerman