Klacht: Afhandeling van Klacht

op 05 december 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Ik heb rond de zomervakantie een klacht ingediend over onze laminaatvloer die wij bij Leen Bakker sontplein hebben gekocht.
Eerst heb ik weken moeten wachten op Leen Bakker,na 8 weken wachten maar eens gebeld. Bleek dat de mevr. die over klacht afhandeling naar een ander LB winkel was gegaan. Mark heeft dit overgenomen en nadat ik had gebeld is er contact geweest. Er is iemand langs geweest en er is een voorstel gekomen van LB sontplein. Na een bezoek aan de winkel 4 weken geleden en geprobeerd om een oplossing te vinden voor de afhandeling. Mark heeft met mij afgesproken dat hij zou overleggen met zijn chef. En dat hij dan zou bellen 4 weken later nog steeds niet van LB sontplein.

Als er een oplossing is waar we allebei mee kunnen leven.
De vloer in de woonkamer moet er weer uit,dat betekend alles uit de woonkamer. Dat kost mij 3 dagen

Alle klachten die gemeld zijn door Marco Schuiling